یک روزبهاری

مامنتظران ظهور، منتظران رمضانیم...!!

یک روزبهاری

مامنتظران ظهور، منتظران رمضانیم...!!

برای بهاری شدن باید ازیک روز شروع کرد چون هر پایانی در آغازآن رقم می خوره(گام اول همون گام آخره)

بایگانی

"خدایا با من چیکار داری؟" 1

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ب.ظ

"خدایا با من چیکار داری؟" 1

اولین کلام بعدازدو سلام به یاد ماه خوبیها رمضان

وقتی یه محصول مثل یک خودکار وارد بازار میشه معمولاً برای رفع یک نیاز این اتفاق می افته.وقتی یه کفش یا جوراب را می بینیم اول چیزی که به اون توجه می کنیم اینه که برای چی درست شده وبه چه دردی می خوره.یعنی به شکل طبیعی بدنبال پاسخی به این سوالیم که شرکت سازنده برای چی این محصول را وارد بازارکرده. اما دراین میان عجیب اینه که از شرکت سازنده می پرسیم حکمت عرضه این محصول به بازار چیست ولی از سازنده خودمان نمی پرسیم که خدایا !برای چی من را وارد این دنیا کردی؟"خدایا! با من چیکار داری؟"سوال مهمی که پاسخ حساب شده به آن دنیای مارا تغییر خواهد داد.اینکه ما بدانیم اگرلازم نبود واگر خدا نمی خواست به دنیا نمی آمدیم.مگرخیلی ازبچه ها درشکم مادرها سقط نمی شند؟مگرخیلی ازاونها پس از تولد نمی میرند؟مگرخیلیها تا قبل از بالغ شدن وسن تکلیف از دنیا نمی ند؟آیا خدایی که برخی خانواده ها را بی فرزند ونازا رقم زده می توانست مانع از حضور من دراین عالم بشه یا نه؟پس یکبار دیگه این سوال را ازخالقمون بپرسیم:"خدایا بامن چیکار داری؟"

شاید بپرسید چرا من کلید کردم روی این سوال واینهمه دارم روش مانور می دم؟!جوابش را توی یک جمله بخوام بگم:"چون عمده آشفتگی ها،بی خیالی ها،وِلِش کُن ها وناهنجاریها برمی گرده به اینکه من فکر می کنم خالقم با من کار نداره!" به این برمی گرده که خیال می کنم دنیا را فقط برای تعدادی که من خیال می کنم نور چشمی هستند خلق کرده واین وسط بود ونبود من مهم نیست!! مثال زنده بزنم.برادرهای حضرت یوسف چرا حسادت کردند به برادرشان؟چرا اورا تا مرز کشتن پیش بردند؟ وقتی بررسی می کنیم می بینیم که برادران حضرت یوسف علیه السلام خود رابیکاره وهیچکاره می دیدند وحال آنکه اینگونه نبود.و یا مثال دیگر:چرا دریک خانواده دو برادر زندگی می کنند، یکی سرزنده وبانشاط ودیگری افسرده وبی حال؟ دقت کنیم می بینیم یکی خود را مفید وکاری می داند ومی فهمد که پدرومادر به اوتوجه دارند وحضور ووجودش درخانه مهم است اما برادر دیگرخود را سربار وبی خاصیت وطفیلی می بیند . حرف دَرِگوشی: یعنی خیلی ها که شلنگ وتخته می رند به خاطراینه که خیال می کنند خدا با اونها کاری نداره؟!نمی دونم قضاوت باشما... ! اما ازاین به بعدش طَلَبِتون تا یه روزه دیگه.منتظرم ببینم چندنفر تااینجا با من همراهند.پیشاپیش ازهمراهیتون ممنونم. درجلسه بعدچی میگیم؟ اینکه خدا درپاسخ به سوال ِ:"خدایا!بامن چیکار داری؟" چه جوابی می ده؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۳۱
  • ۳۳۹ نمایش
  • امید فاطمی نسب

نظرات (۳)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
  • مریم احمدی
  • با سلام مریم احمدی هستم به دلایل داشتن درس های زیادنتوانستم زودتربه وبلاگ شماسربزنم وهم اکنون وبلاگ شماراخواندم بسیارجالب بود
  • پریساامینی
  • سلاااام مطالب تو وبلاگتون درباره خداخیلی قشنگ بودعاشق وبلاگتون شدم خداکنه هممون لایق خدایی به این خوبی باشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی