یک روزبهاری

مامنتظران ظهور، منتظران رمضانیم...!!

یک روزبهاری

مامنتظران ظهور، منتظران رمضانیم...!!

برای بهاری شدن باید ازیک روز شروع کرد چون هر پایانی در آغازآن رقم می خوره(گام اول همون گام آخره)

بایگانی

"ازمابهتران" 1: حاج عبدالله ضابط

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ

"ازمابهتران" 1

حاج عبدالله ضابط

دراین صفحات نویسنده بدنبال گفتن از کسانی است که زندگی ومرگشان الهام بخش است.


آفتاب ظهر در مردادشرجی مکه کلافه ام کرده بود.بااین حال دوست داشتم اورا زیر نظر بگیرم.دوساعت بود که داشت طواف می کرد.حوصله ام را سربرده بود.گفتم اگر هم خسته نشود به یقین از پا می افتد.
طوافش که تمام شد،رفت یه گوشه وسر به سجده گذاشت.لجم گرفت.کمی این پا وآن پاکردم.اما انگارسجده اش تمامی نداشت!حالم داشت ازگرما به هم می خورد!طولانی شدن سجده اش به نظرم غیرعادی بود.نگران شدم نکند ازحال رفته باشد.به تندی راه افتادم طرفش.تارسیدم سرازسجده برداشت.مراکه دید یکّه خورد.زود خودش راجمع وجور کرد.دستم را گرفت وگفت:پاشو بریم کمی طواف کنیم!!
ماتم برد.مانده بودم چه بگویم که خودش به حرف آمد:
"این جا جای توقف نیست.باید حرکت کرد...باید چرخید!!"
درادامه مطلب زندگینامه ی مختصر حاج آقای ضابط آورده شده، که برای هوشمندان قابل تامله!!

علمدار روایتگری روحانی رزمنده ومبلغ نمونه وسرباز واقعی ولیعصرعلیه السلام"حجه الاسلام حاج عبدالله ضابط

"عبدالله ضابط"در سال۱۳۴۱ در خانواده مذهبی و خادم درگاه علی بن موسی الرضا علیه السلام در مشهد مقدس متولد شد.دوران کودکی و نوجوانی را در همان شهر مقدس سپری نمود و درسن۱۵سالگی!! موفق به اخذ دیپلم تجربی شد.

در سن۱۶سالگی بااصرار پدر برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی به هندوستان عزیمت نمود ولی طولی نکشید که باپیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۵۷تحصیل را رهانمود و به ایران بازگشت.

در سال۱۳۵۸در رشته روانشناسی در دانشگاه فردوسی مشهد ادامه تحصیل داد و در همین حین فعالیت فرهنگی خود را در مدارس راهنمایی و دبیرستان آغاز نمود.سپس به عضویت سپاه پاسداران مشهد درآمد.۲۷ماه حضور در مناطق فکه،سومار و دیگر مناطق جنگی ره آورد این سالها بود...

درسال۱۳۶۴جهت تحصیل علوم دینی به قم عزیمت نمود وهمزمان با تحصیل در دانشسرای سپاه از محضر اساتید برجسته قم بهره مند گردید و در ضمن تحصیل نیز به تدریس دروس حوزوی اهتمام ورزید.

باتوجه به استعداد و علاقه ایشان در امر تبلیغ،در سال۱۳۷۲ در دوره تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم تحصیل وپس از اتمام دوره به تدریس روش سخنرانی در همان مرکز مشغول گردید.

وی علاوه بر فعالیت های تبلیغی گسترده در سطح کشور فعالیت های اجرایی و مدیریتی متعددی که داشت باتوجه به ارادت ویژه ای که نسبت به شهدا وترویج فرهنگ شهادت داشت،ضمن حضور مستمر در مناطق جنگی و روایتگری شاهدان همیشه زنده تاریخ درسال۱۳۷۹ به همراه دوستانش اقدام به تشکیل "گروه تفحص سیره شهدا "نمود و از هیچ فعالیتی در مسیر احیاء فرهنگ شهادت دریغ نمیکرد ودر نهایت هنگام بازگشت از مراسم بزرگداشت شهدای بابل  در حادثه رانندگی به خیل عظیم شهدا پیوست و در جوار مولای خود علی بن موسی الرضا علیه السلام آرمید.

             نشانی آرامگاه در بهشت رضوی: حرم مطهر-صحن جمهوری-بهشت رضا علیه السلام-قطعه۲۴۲

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۳۱
  • ۲۱۶ نمایش
  • امید فاطمی نسب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی